Voor een nieuwe dynamiek in de veehouderij

Ook online klantenondersteuning op MijnVoer.nl

MijnVoer.nl had al een uitstekende helpdesk via email en telefoon. Nu voegt MijnVoer.nl daar extra online ondersteuning aan toe via chat en WhatsApp.

Met de chatfunctie op de website kunt u live ondersteuning krijgen van de MijnVoer helpdesk bij het gebruik van de site. Daarnaast is het mogelijk om via WhatsApp uw vragen te stellen. Met deze extra online ondersteuning maken we het nog makkelijker om de voordelen van voerinkoop via internet te ervaren.

We kunnen u ook helpen met het invoeren van uw samenstelling. Met onze “Scan en Vergelijk Service” kunt u eenvoudig uw voerbon of voersamenstelling uploaden. Na controle door een nutritionist worden de voeders in uw gepersonaliseerde omgeving getoond. Hier kunnen direct prijzen worden vergeleken. Klik hier en ga direct naar de Scan en Vergelijk Service.

De helpdesk van MijnVoer is vanaf nu te bereiken via:
Email: info@mijnvoer.nl
Telefoon: 088 696 8637
WhatsApp: 06-3409 7166 (alleen te gebruiken voor WhatsApp)
Chat: via de website (tijdens kantooruren)

Interview bij Boerenbusiness over MijnVoer

Petra Tielemans (directeur van MijnVoer) bespreekt met Wouter Baan van Boerenbusiness de voordelen het vergelijken van op maat gemaakte veevoeders. Daarnaast komen ook andere ontwikkelingen in de veehouderij en de mengvoerindustrie aan de orde.

LEES MEER
Onderzoek Wageningen: kostprijs big en vleesvarken fors lager met onafhankelijk advies en vergelijken voeraanbieders

Onderzoek van Wageningen University & Research toont aan dat de kostprijs van een big en een vleesvarken in Nederland tot 16 eurocent per kg slachtgewicht kan dalen met onafhankelijk advies en het voerplatform MijnVoer. Dit komt door de combinatie van verbeterde zoötechnische prestaties en een scherpere voerprijs. Ongeveer de helft van deze besparing wordt gerealiseerd…

Lees meer